Wielka Brytania: sieć Topman skorzysta z technologii Google Hangouts

Topman strategia internetowa

Za pośrednictwem nowej usługi klienci będą mogli umawiać się na indywidualne spotkania on-line z asystentem, który osobiście doradzi w doborze najlepszej stylizacji.

Usługa, dostępna na początku wyłącznie na terenie Wielkiej Brytanii, będzie bezpłatna.

Indywidualny doradca online

Topman już uruchomił na swojej stronie internetowej specjalną zakładkę, dzięki której można umówić spotkanie z doradcą za pośrednictwem m.in. smartfonów i tabletów. Na wstępie klienci zostaną poproszeni o sprecyzowanie, jaki asortyment ich interesuje i jaki styl najbardziej im odpowiada. Podczas prywatnych sesji kupujący będą mogli od razu zamówić produkty, które przypadną im do gustu.

Topman personal shopper

Zakładka umożliwiająca umówienie się na spotkanie z doradcą zakupowym.

„Wystarczy kilka kliknięć, żeby umówić się na indywidulane, on-linowe spotkanie z jednym naszych ekspertów. Można to zrobić z dowolnego miejsca, o dowolnym czasie. Jesteśmy pierwszą siecią odzieżową na świecie, która daje takie możliwości swoim klientom. To pokazuje, że pod względem technologicznych nowinek, jesteśmy w ścisłej światowej czołówce” – mówi Jason Griffiths, dyrektor marketingu w firmie Topman.

Globalna usługa e-commerce

Firma zapowiada, że docelowo usługa ma być dostępna nie tylko na Wyspach Brytyjskich, ale również w innych krajach, w których obecna jest marka.

Marka Topman powstała w 1978 roku i obecnie posiada ponad 250 sklepów na rodzimym rynku, oraz ponad 150 poza granicami Wielkiej Brytanii. Od kilku dni oferta marki jest dostępna w internetowym sklepie Zalando.

Google Hangouts to komunikator internetowy umożliwiający czat wideo. System został wprowadzony do użycia w maju 2013 roku.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring