Sieć Intermarché zaczyna sprzedaż w modelu omni-channel

Intermarche sprzedaż internetowa

Grupa Muszkieterów, właściciel sieci Intermarché i Bricomarché, za kilka tygodni rozpocznie w Polsce testy sklepu internetowego Le Drive.

Sklep internetowy Intermarché w Polsce ma działać według wzorca sprawdzonego już na rodzimym francuskim rynku. Koncept Le Drive polega na tym, że klient będzie miał możliwość zamówienia towaru przez internet (na stronie drive.intermarche.pl) oraz odbioru zapakowanych produktów w dogodnym dla siebie czasie w najbliższej placówce Intermarché.

Rozwiązanie będzie testowane w dwóch wersjach – odbioru zakupów bez konieczności wysiadania z samochodu oraz w dedykowanym punkcie na terenie supermarketu. „Drive to nasza odpowiedź na zmieniające się potrzeby klientów i ewoluujące trendy rynkowe oraz tendencje zakupowe wśród Polaków – mówi Patrick Renault, Prezes Grupy Muszkieterów w Polsce.

Projekt pilotażowy, który rozpocznie się w Polsce za kilka tygodni, prowadzony będzie w dwóch miejscowościach różnej wielkości i ze zróżnicowanym otoczeniem handlowym.

Intermarche Le Drive

Intermarche Le Drive

„Wytypowaliśmy cztery placówki: w Poznaniu, Kępnie, Świdnicy i Wieluniu. Z nich wybierzemy dwie, w których zostanie uruchomiona opcja Le Drive. Pierwsze testowe placówki ruszą w styczniu 2015 roku. Aktualnie trwają prace projektowe, przygotowujemy specjalną strefę zgłoszeń, wreszcie pakowania zakupów i przygotowania miejsca wygodnego odbioru. W ciągu trzech lat planujemy wdrożyć ten koncept we wszystkich naszych placówkach i poza nimi” – opowiada redakcji Evigo Krzysztof Waligórski, prezes Dyrekcji Handlowej Intermarché.

Grupa Muszkieterów to największa sieć franczyzowa w kategorii supermarketów spożywczych i typu „dom i ogród” w Polsce. Sieć liczy obecnie 209 supermarketów Intermarché i 100 Bricomarché. W 2013 r. obroty Grupy Muszkieterów w Polsce wyniosły 4,89 mld złotych. W tym samym czasie Grupa w całej Europie wygenerowała obroty na poziomie 39,9 mld euro.

 

Reklama

SCF 2017 Spring