Hybris Day 2014: jak budować wielokanałowe interakcje z klientami

hybris day 2014

Zbliża się pierwsza w Polsce konferencja poświęcona rozwiązaniom omicommerce Hybris. Przekonaj się dlaczego 500 wiodących globalnych marek korzysta z produktów tej firmy.

Zrozumienie nowych wymagań i zapewnienie klientom spójnego standardu obsługi w cyfrowych i tradycyjnych kanałach jest wyjątkowo trudnym wyzwaniem. A jest to warunek konieczny aby zbudować dobre relacje z rynkiem, zatrzymać klientów, zdobyć na dłużej ich zaangażowanie. Jak spójnie budować interakcje z klientami w dynamicznym środowisku wielokanałowego biznesu? W jaki sposób osiągają to najlepsi?

Odpowiedzi na te pytania poznają uczestnicy konferencji „Hybris Day 2014” organizowanej pod patronatem Evigo. O swoich doświadczeniach opowiedzą liderzy biznesu, którzy na co dzień stawiają czoła związanym z obsługą klientów na konkurencyjnych rynkach.

Wśród prelegentów znajdą się między innymi Marcin Winkler, Head of Digital Marketing w Play, Paweł Bieńkowski, dyrektor sprzedaży online i IT w TUI oraz Eustachius Kreimer, Head of IT and eBusiness Development w BlueTomato.

Program spotkania wypełnią polskie i międzynarodowe case studies przygotowane przez kluczowych graczy z rynku detalicznego, usług finansowych, turystycznych i z sektora telekomunikacyjnego. Gościem specjalnym wydarzenia będzie Ariel Luedi, CEO firmy Hybris.

Spotkanie odbędzie się 23 października 2014 r. w restauracji Concept 13 przy ul. Brackiej 9 w Warszawie (dom handlowy VITKAC). Program skierowany jest do dyrektorów sprzedaży, szefów marketingu, menedżerów odpowiedzialnych za rozwój biznesu i platform technologicznych.

Organizatorami konferencji są firmy Hybris i iQuest. Udział w spotkaniu jest bezpłatny, jednak liczba miejsc jest ograniczona. Więcej informacji znaleźć można na stronie hybrisday2014.pl.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring