Hybris Day 2014: jak zdobyć zaangażowanie kupujących online

hybris e-commmerce

Jak spójnie budować interakcje z klientami w dynamicznym środowisku wielokanałowego biznesu? Odpowiedź na to pytanie znaleźć będzie można podczas Hybris Day 2014 w Warszawie.

Zdobycie zaangażowania klientów, zapewnienie im wysokiego i spójnego standardu obsługi we wszystkich cyfrowych i tradycyjnych kanałach to dziś kluczowe wyzwania. Już 23 października, podczas konferencji „Hybris Day 2014”, o swoich doświadczeniach w tej dziedzinie opowiedzą liderzy biznesu.

Program spotkania wypełnią polskie i międzynarodowe case studies przygotowane przez najważniejszych graczy m.in. z rynku detalicznego, usług finansowych, turystycznych oraz z sektora telekomunikacyjnego. Gościem specjalnym wydarzenia będzie Ariel Luedi, CEO firmy Hybris.

Wśród prelegentów znajdą się między innymi Marcin Winkler, Head of Digital Marketing w Play, Paweł Bieńkowski, dyrektor sprzedaży online i IT w TUI oraz Eustachius Kreimer, Head of IT and eBusiness Development w BlueTomato.

Spotkanie odbędzie się 23 października 2014 r. w restauracji Concept 13 przy ul. Brackiej 9 w Warszawie (dom handlowy VITKAC). Program skierowany jest do dyrektorów sprzedaży, szefów marketingu, menedżerów odpowiedzialnych za rozwój biznesu i platform technologicznych. Udział w spotkaniu jest bezpłatny, jednak liczba miejsc jest ograniczona.

Evigo jest patronem medialnym wydarzenia. Organizatorami są firmy Hybris i iQuest.

Więcej informacji można znaleźć na stronie hybrisday2014.pl

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring