Golfowy potentat stawia na platformę umieszczoną w chmurze

Shutterstock

American golf, brytyjska sieć oferująca akcesoria do gry w golfa uruchomiła siedem nowych sklepów internetowych, tym razem „w chmurze”. „Robimy wielki krok w rozwoju firmy. Mamy najlepsze narzędzia do codziennego zarządzania, jak i międzynarodowego rozwoju” – powiedział Pat Foley, szef działu e-commerce firmy

Start stron americangolf.co.uk, onlinegolf.co.uk, onlinegolf.de onlinegolf.se, onlinegolf.dk, onlinegolf.fr i onlinegolf.eu to zaledwie początek internetowej ekspansji firmy, która planuje uruchomienie kolejnych sklepów online m.in. dla klientów z Włoch. Projekt przeniesienia witryn na platformę w chmurze  jest częścią długofalowej strategii rozwoju firmy, która od dłuższego czasu szukała tańszych i wydajniejszych rozwiązań.

Do przeprowadzenia zmian american golf wybrał amerykańską platformę Demandweare, która oferuje sprzedawcom online prowadzenie sklepów w systemie opartym na działaniu chmury obliczeniowej. „Korzystając z usług Demandware, w ciągu trzech miesięcy osiągnęliśmy to, co normalnie wymagałoby od nas roku oraz nieporównywalnie większych nakładów z naszej własnej strony” – stwierdził Pat Foley.

American golf to największy europejski sprzedawca sprzętu golfowego. W 102 tradycyjnych sklepach w Wielkiej Brytanii i Irlandii, a także dzięki sklepom internetowym, oferuje graczom na całym świecie dostęp do pełniej oferty profesjonalnego sprzętu. W ciągu ostatniego roku firma zwiększyła inwestycje ma rozwój sprzedaży online, wprowadzając jednocześnie liczne ułatwienia dla klientów, w tym m.in. możliwość rezerwacji sprzętu i odbioru zamówień w tradycyjnych sklepach.

„Platforma Demandware to niezawodny system, który pozawala nam przeprowadzać operacje szybko i sprawnie” – zauważa Foley. Jak przyznaje, do tej pory połowę swojego czasu w pracy poświęcał na rozwiązywanie problemów technicznych, które pojawiały się przy dotychczasowej obsłudze sklepów online.

Platforma chmurowa Demandware zadebiutowała w 2004 roku, proponując swoje innowacyjne rozwiązania firmom handlowym. Dziś obsługuje ponad 160 różnych marek w ponad 665 miejscach na świecie.

Reklama

SCF 2017 Spring