Sieć ToysRUs uruchamia polski sklep internetowy

Toys"R"Us sezon świąteczny

Polska jest 14 krajem, w którym amerykański gigant oferujący artykuły dziecięce i zabawki będzie prowadzić sprzedaż wielokanałową.

Podobnie jak w innych krajach, w których funkcjonują już e-sklepy Toys”R”Us i Babies”R”Us, zamówienia internetowe będą realizowane w ramach firmowego programu „Ship from Store”. Towar będzie więc wysyłany bezpośrednio z istniejących sklepów stacjonarnych, korzystając z ich zapasów magazynowych. W Polsce Toys”R”Us posiada obecnie 8 sklepów stacjonarnych zlokalizowanych w Warszawie, Gdańsku, Krakowie, Lublinie, Poznaniu, Rzeszowie, Szczecinie i Wrocławiu.

DPD dostarczy towar prosto ze sklepu

Klienci e-sklepu mają do wyboru cztery opcje dostawy: przesyłkę standardową, przesyłkę ekspresową, przesyłkę standardową za pobraniem oraz przesyłkę ekspresową za pobraniem. Ceny dostawy wahają się od 12 do 24 złotych i są realizowane za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD tylko na terenie Polski. Czas dostawy przesyłki standardowej wynosi 1-2 dni robocze, w przypadku przesyłki Express klient ma gwarancję dostawy na drugi dzień roboczy do godz. 12.00. O wszystkim klienci informowani są mailowo. Kurier podejmuje trzy próby doręczenia.

Witryna sklepu Toys"R"Us

Witryna polskiego sklepu Toys”R”Us

Płatności via eService

W przypadku, gdy klient zdecyduje się na płatność z góry (kartą kredytową bądź przelewem), zostanie skierowany na stronę firmy eService, która jest odpowiedzialna za autoryzację transakcji. Przekierowanie nastąpi przy użyciu stosowanego przez Toys”R”Us protokołu transmisji, zapewniającego bezpieczeństwo przesyłania danych w internecie (protokół SSL – Secure Socket Layer).

Inwestycje w m-commerce

Firma Toys”R”Us wreszcie poinformowała, że w najbliższych tygodniach zaprezentuje zoptymalizowaną pod względem mobilnym stronę internetową, gwarantując tym samym klientom wygodne kupowanie i dostęp do sklepu za pośrednictwem telefonów komórkowych. Podobne prace mają zostać przeprowadzone także na pozostałych 13 rynkach, na których firma prowadzi sprzedaż internetową, czyli w USA, Austrii, Australii, Kanadzie, Chinach, Francji, Niemczech, Hiszpanii, Japonii, Portugalii, Szwajcarii, Holandii oraz Wielkiej Brytanii.

Mobilna aplikacja hop2shop

Jak już informował serwis Evigo, sieć Toys”R”Us korzysta również z aplikacji hop2shop. Dzięki temu klienci otrzymują punkty w programie lojalnościowym za samo tylko wejście do sklepu stacjonarnego. Kupujący mają także bieżący dostęp do najnowszych promocji marki. Poprzez aplikację będą im również przesyłane kupony promocyjne, informacje o zniżkach oraz wyprzedażach.

Na całym świecie Toys”R”Us prowadzi ok. 1,6 tysiąca sklepów stacjonarnych w 36 krajach.

 

Reklama

SCF 2017 Spring