SuperKoszyk.pl z nowym e-sklepem we współpracy z Microsoft

cartonomy online retailing

Wystartował nowy serwis internetowy drogerii SuperKoszyk.pl. Strona zyskała nowy design oraz rozwiązanie systemowe, które pozwalają na łatwiejsze i bardziej intuicyjne wyszukiwanie, ocenianie oraz poruszanie się po ofercie sklepu.

Nowa wersja drogerii SuperKoszyk.pl zbudowana została przez specjalistów ORBA, firmy zajmującej się tworzeniem rozwiązań IT dla branży e-commerce. Oprogramowanie skonstruowano w oparciu o technologię Magento – światowego lidera rozwiązań dla handlu internetowego.

Projekt ścieżki zakupowej

Platforma Magento od wielu lat jest najczęściej wybieranym rozwiązaniem e-commerce przez średnie i duże firmy na całym świecie. Implementacja nowych narzędzi informatycznych została zrealizowana oparciu o kompleksowe rozwiązanie dostosowane do indywidualnych potrzeb drogerii. Zespół wdrożeniowy, rozpoczął pracę od zdefiniowania celów, wymagań i zakresu wprowadzanych zmian. Najpierw powstał interaktywny prototyp nowego sklepu. Pierwowzór strony, przed przystąpieniem do prac programistycznych, był wielokrotnie testowany i udoskonalany.

Projektowanie i makietowanie, pozwoliło stworzyć bardziej intuicyjny serwis, charakteryzujący się nowoczesną architekturą informacji, nową warstwą wizualną oraz lepszą prezentacją oferowanych artykułów.

superkoszyk sprzedaż internetowa

Ścieżka zakupowa została zaprojektowana całkowicie od nowa, tak aby zoptymalizować proces składania zamówienia. W serwisie zastosowano zaawansowane algorytmy wyszukiwania z inteligentną nawigacją i dynamicznym systemem filtrów, dzięki czemu klienci intuicyjnie mogą dotrzeć do interesujących ich produktów.

System rekomendacji produktów

System odnajdzie artykuł nawet, jeśli klient popełni błąd podczas wpisywania zapytania. Silnik porównuje wprowadzone hasło z opisami produktów o podobnym znaczeniu, optymalizując wyniki wyszukiwania. Platforma posiada także inne funkcje, m.in. podpowiedzi produktów alternatywnych do wyborów danego klienta, często bardziej atrakcyjnych lub oferowanych w wyjątkowych cenach. Dzięki rozwiązaniom zastosowanym na nowej stronie internetowej i wykorzystaniu remarketingu.

SuperKoszyk.pl skuteczniej rozpoznaje potrzeby swoich klientów i kieruje do nich najkorzystniejsze oferty w czasie rzeczywistym, w postaci rekomendacji produktów w sklepie oraz w pełni  spersonalizowane informacji o promocjach i najlepszych okazjach. Ponadto wdrożony system rekomendacji oparty na historii zakupów i zachowań klienta, sprawia, że system nieustannie ,,uczy się” trendów w zachowaniach użytkowników i porządkuje wyniki wyszukiwania według popularności.

Ważnym elementem nowego rozwiązania jest automatyzacja procesów związanych z realizacją zamówienia po stronie drogerii. Zastosowane mechanizmy zintegrowane z systemem magazynowym, pozwoliły znacząco skrócić czas potrzebny na skompletowanie i wysyłkę towaru. Istotnym komponentem jest także współpraca z platformą Sheepla, która dba o to, aby klient zawsze wiedział, gdzie znajduje się jego przesyłka.

Magento w chmurze Microsoft Azure

„Jako pierwsza firma w regionie, dzięki bliskiej współpracy z polskim oddziałem Microsoft, zrealizowaliśmy tak duże wdrożenie Magento w chmurze obliczeniowej Microsoft Azure. Takie rozwiązanie, pozwala w błyskawiczny sposób skalować wydajność aplikacji oraz gwarantuje wysoki poziom bezpieczeństwa i niezawodności ” – mówi Roman Baluta, Prezes Zarządu ORBA

Wdrożenie jest jednym z projektów open source, przy którym aktywny udział brał polski oddział Microsoft. „Superkoszyk to nasz pierwszy krok w stronę bliskiej współpracy z podmiotami z rynku e-commerce, które decydują się korzystanie z technologii OpenSource” – powiedział Rafał Albin, Dyrektor Działu Nowych Technologii w Microsoft.

Superkoszyk.pl to największa internetowa drogeria w Polsce, założona w 2006. Obecna oferta drogerii internetowej obejmuje około 10 tys. produktów, także trudno dostępnych i poszukiwanych marek. Za pośrednictwem firm kurierskich, zakupy są dostarczane na terenie całej Polski.

Reklama

SCF 2017 Spring