Netsprint wprowadza nową usługę dla branży e-commerce

netsprint adkontekst reklama

Usługa Adkontekst eCommerce umożliwia emisję spersonalizowanych reklam na powierzchni sieci Adkontekst, zrzeszającej czołowe polskie portale i docierającej do ponad 92% internautów.

Dynamiczne reklamy są tworzone i wyświetlane w czasie rzeczywistym użytkownikom, którzy odwiedzali już wcześniej sklep internetowy (retargeting), ale np. nie dokonali zakupu.

Tak przygotowane kreacje reklamowe są zdecydowanie bardziej zauważalne, co przekłada się na wyższą klikalność tego typu reklam. Dodatkowo pozwalają one na przekierowanie internauty bezpośrednio do właściwej strony produktowej, skracają ścieżkę zakupu i w efekcie powodują wzrost sprzedaży w reklamowanym sklepie internetowym.

Rozliczenie w modelu CPC

Reklamy eCommerce w sieci Adkontekst, w odróżnieniu od tych oferowanych przez większość konkurentów działających w ekosystemie RTB, rozliczane są w modelu CPC – reklamodawca płaci, kiedy użytkownik kliknie w jego reklamę.

“Przy realizacji kampanii Adkontekst eCommerce bierzemy na siebie cały proces planowania marketingowego, począwszy od analizy transakcyjnej naszego klienta, poprzez zbudowanie kreacji reklamowych, pomoc w oskryptowaniu serwisu, aż po wybór skutecznej strategii rekomendacji i optymalizację działań reklamowych” – tłumaczy Łukasz Duda, Chief Revenue Officer w Netsprint.

Automatyczna analiza ruchu na stronie

Z Adkontekst eCommerce mogą skorzystać duże i średnie sklepy internetowe, które opis swojego asortymentu mają w formie pliku data feed. Kreacje reklamowe Adkontekst eCommerce w zdecydowanej większości składają się z logotypu sklepu, zdjęcia i krótkiego opisu produktu, jego ceny oraz przycisku akcji.

mydeal elementy reklamy

Przykład reklamy Adkontekst eCommerce

Każdy element treści reklamy system automatycznie dobiera pod konkretnego użytkownika, zgodnie z przyjętą strategią rekomendacji. Dzięki temu reklamodawca oszczędza czas, bo to system reklamowy automatycznie analizuje ruch na stronie sklepu internetowego, po czym wybiera odpowiednich użytkowników, którym zaprezentuje specjalnie przygotowane, spersonalizowane kreacje reklamowe.

Algorytm rekomendacji reklam

W oparciu o takie informacje jak liczba odsłon wykonanych przez internautę w danym sklepie, historia oglądanych produktów, etap procesu zakupowego, a także data ostatniej wizyty w sklepie, algorytm rekomendacji automatycznie wspiera podejmowanie decyzji o emisji odpowiednich reklam do odpowiednich użytkowników – wykazujących największe prawdopodobieństwo zakupu.

Emisja reklamy odbywa się  czołowych polskich portalach: WP, Onet, Gazeta.pl. Interia, NK, serwisach należących do Polskapresse i Mediów Regionalnych oraz licznych serwisach branżowych i hobbystycznych.

Netsprint Sp. z o.o. to polska firma z branży nowych technologii. Spółka istnieje od 2001 roku i specjalizuje się w rozwiązaniach technologicznych wspierających marketing internetowy. Korzystają z nich największe firmy internetowe na kluczowych rynkach europejskich.

Reklama

SCF 2017 Spring