Aplikacja Zalando z nową funkcją wyszukiwania produktów

zalando aplikacja mobilna

Zalando, w polskiej wersji aplikacji, rozpoczyna fazę testów funkcji wyszukiwania produktów za pomocą zdjęcia.

Nowa funkcjonalność umożliwia klientom znalezienie, wśród ogromnej oferty sklepu, produktów podobnych do widniejących na wykonanym zdjęciu. Funkcja dostępna jest dla systemu iOS, a już wkrótce będą ją również mogli pobrać użytkownicy urządzeń z systemem Android.

Sprawniejsze zakupy online

Aplikacja Zalando, od momentu ukazania się na 15 europejskich rynkach, została pobrana już ponad 5 milionów razy. “Funkcja wyszukiwania za pomocą zdjęcia wprowadza nowe rozwiązanie usprawniające zakupy online. Klienci mogą teraz w sprawny sposób odnaleźć produkty, które spodobały się im u znajomych czy w sklepie, a także zapoznać się z rekomendacjami produktów podobnych do wyszukiwanych” – mówi Robert Schütze, Country Manager Zalando Polska.

Aplikacja Zalando ecommerce

Aplikacja Zalando

Opracowana we współpracy z firmą Cortexica nowa funkcja aplikacji, ułatwia wyszukiwanie produktów ponad 1500 marek oferowanych przez Zalando. W celu dalszego doskonalenia aplikacji mobilnej, Zalando już wkrótce udostępni kolejne funkcje. Jedną z nich będzie News & Style, mająca za zadanie inspirowanie i ukazywanie najnowszych trendów, marek, a także ciekawostek ze świata mody.

“Poszukujemy nowych, innowacyjnych rozwiązań technologicznych, aby stale zwiększać satysfakcję z zakupów 13,7 milionów klientów Zalando w całej Europie. Wymaga to oferowania różnych metod dostępu do naszego bogatego asortymentu produktów” powiedział Christoph Lütke Schelhowe, VP Customer Experience Zalando. „Funkcja wyszukiwania produktów za pomocą zdjęcia, jest nie tylko interesującą metodą korzystania z szerokiej oferty, ale stanowi również angażujące i inspirujące klienta rozwiązanie.”

zalando strategia online

Aplikacja Zalando

Europejski lider e-commerce

Aplikacja Zalando została przygotowana przez wewnętrzny zespół składający się z 26 pracowników Działu Aplikacji Mobilnych. Dzięki zespołowi ponad 500 ekspertów pracujących w Dziale IT firmy Zalando, większość procesów biznesowych jest opracowywanych, wdrażanych i prowadzonych wewnętrznie.

Zalando jest jednym z liderów sprzedaży odzieży i obuwia online. Obszerna oferta dla kobiet, mężczyzn i dzieci obejmuje zarówno popularne marki, jak również artykuły najbardziej znanych projektantów.

Obecnie Zalando oferuje produkty ponad 1,5 tysiąca marek. Oprócz obuwia i odzieży, klienci sklepu internetowego Zalando mogą kupić ekskluzywne akcesoria, a także artykuły sportowe. Zalando oferuje ponadto jedyny w swoim rodzaju serwis – bezpłatne przesyłki i zwroty, bezpłatną infolinię oraz 100-dniowe prawo zwrotu wszystkich produktów.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring