Deutsche telekom inwestuje w polski startup

Home Deutsche telekom inwestuje w polski startup

Deutsche telekom inwestuje w polski startup

Deutsche Telekom inwestuje w polski startup e-commerce

Deutsche Telekom, co jakiś czas zaskakuje nowymi, innowacyjnymi inwestycjami. Tak jest i tym razem. To niemieckie, największe przedsiębiorstwo telekomunikacyjne stawia sobie wciąż nowe wyzwania. Dzisiaj przyglądamy się bliżej obiecującej współpracy ze startupem w branży commerce. 

Z branżą commerce na drodze sukcesu….

Deutsche Telekom dostrzegł duży potencjał przestrzenii commerce. Inwestycja w KoalaMetrics, krakowską spółkę z branży analityki mobilnej – to dopiero początek inwestycji, które mają w niedalekiej przyszłości przynieść duże owoce. Plany są długofalowe i już jasno sprecyzowane. Na początku motywem przewodnim jest udoskonalenie algorytmu. Budżet, jakim dysponuje firma to 80 tys euro. Pozwala to na dość rozległe działania. Całość przedsięwzięcia nie mogłaby istnieć bez partnerów, którymi w tym przypadku są. Kamil Burczyk i Mateusz Pluta. Od roku 2012 prowadzą Sigmapoint Mobile Development. Specjalizują się w budowaniu i wdrażaniu aplikacji mobilnych. Ich wspólne dziecko to między innymi aplikacja Nearbox.

Zobacz także: STARTUP DELFAST DOSTARCZA PRZESYŁKĘ W MNIEJ NIŻ GODZINĘ

KoalaMetrics – w odpowiedzi na potrzeby mobilnego klienta…

Sercem dzisiejszego świata jest Internet. Aplikacje mobilne są jego tętnicami. Trudno wyobrazić sobie współczesny świat bez aplikacji, które pomagają nam w codziennym życiu: w domu, pracy, w trasie. Podstawowym zadaniem nowej aplikacji KoalaMetrics jest analizy użycia smartfonów i tabletów tworzy sylwetki użytkowników obrazujące zainteresowania i dane demograficzne z dokładnością sięgającą 93.7%. Monitorowanie zużycia pakietów danych pozwoli zaobserwować między innymi czy dany użytkownik jest kierowcą, miłośnikiem fotografii, czy sushi. Taka wiedza, to potężna broń w rękach operatorów sieci, producentów smartfonów. Mogą oni z niezwykłą precyzją wbić się w oczekiwania swoich klientów.  Dostęp do bazy informacji o preferencjach usługobiorców T-mobile okazał się bezcenny. Analizując dane zapisane w bazach oraz parametry zanotowane w nowej aplikacji KoalaMetrics może wywnioskować czy lepiej udoskonalić np. działanie mediów społecznościowych w urządzeniach mobilnych czy może udoskonalić możliwości aparatu w telefonie. Z pewnością ta kooperacja i zaangażowanie w działania wpłynie na rozwój branży związanej z produkcją i użytkowaniem aplikacji mobilnych.