Divante i Cursor pokażą jak optymalizować koszty sprzedaży na omnichannel retailing forum 2015

Firmy Divante oraz Cursor uczą, jak optymalizować koszty sprzedaży
Dzisiejszy rynek umożliwia firmom prowadzenie sprzedaży w bardzo różnych formach – nie muszą one ograniczać się tylko do jednego kanału. Efektem tego jest jednak duża konkurencja, więc konieczne stało się wprowadzenie działań, które umożliwią szybsze osiągnięcie sukcesu i utrzymanie się na oczekiwanym poziomie.

Samo stworzenie sklepu internetowego nie wystarczy – należy opracować strategię, która ułatwi bezpośrednie dotarcie do klienta. Szczegółowe omówienie tego tematu zostało zaplanowane przez firmy Divante i Curson na Omnichannel Retailing Forum w roku 2015. Mają oni nadzieje ukazać praktyczne przykłady, które usprawnią biznesy zainteresowanych klientów.
W swojej pracy zajmują się wsparciem klienta od samego początku i do końca procesu optymalizacji. Pomagają w uruchomieniu sprzedaży, która będzie faktycznie przynosić zyski i jednocześnie chcą zadbać także o interes osób kupujących produkty danej firmy. Starannie planują działania mające poprawić obsługę klienta i zwiększyć jego zadowolenie z otrzymywanych usług. Prezes firmy Cursor, Artur Wojtaszek, podkreśla, że czasami najlepszym rozwiązaniem jest po prostu skorzystanie z takich metod, które sprawdzają się od lat. Czerpanie wiedzy z doświadczenia właścicieli innych firm może pomóc w uniknięciu dużej ilości błędów i straty czasu oraz funduszy.

A CZYM JEST OMNICHANNEL?

Po założeniu własnego sklepu internetowego większość właścicieli zdaje sobie sprawę z tego, że jest to zaledwie początek długiej drogi do jego poprawnego funkcjonowania. Sprzedaż produktów online wymaga kompleksowych rozwiązań i zadbania zarówno o logistykę, jak i marketing. Omnichannel to właśnie taka strategia, która dba o każdy najmniejszy szczegół danego przedsięwzięcia.

Zobacz: IBM – 5 FILARÓW SPRZEDAŻY OMNICHANNEL W POLSCE

Divante oraz Cursor chcą zaproponować swoim klientom całą usługę, która będzie obejmowała zarówno działania operacyjne, jak i właśnie marketingowe czy logistyczne. Opracują oni plan optymalizacji serwisu, poruszą kwestię magazynowania towaru i jego dystrybucji. To oni zajmą się kwestią fiskalizacji sprzedaży czy programów lojalnościowych, które zostaną zaoferowane przyszłym klientom.

Specjalista do spraw logistyki z firmy Cursor podkreśla, że skorzystanie z ich doświadczenia może zaoszczędzić nowej spółce naprawdę wielu kłopotów. Oferowane przez nich rozwiązania są już pozbawione początkowych błędów i wad dotyczących np. kompletacji przesyłek. Dlatego też z ich usług korzystają największe firmy z branży finansowej i energetycznej.

ING BANK ŚLĄSKI

Najlepszym dowodem ich skuteczności jest ukazanie efektów współpracy na przykładzie strony internetowej ING Bank Śląski. To właśnie wspomniane firmy od samego początku zaplanowały jej działanie i obecnie także zajmują się jej bieżącą obsługą. W przypadku tego konkretnego zlecenia wprowadzone przez nich rozwiązania zostały oparte na analizie uprzedniej wersji programu.

Starannie opracowana strategia pozwoliła na wykorzystanie jego dobrych stron i jednoczesne wdrożenie nowych rozwiązań marketingowych. Stworzony przez nich program bankujeszzyskujesz charakteryzuje się wysoką skutecznością zarówno pod względem logistyki, jak i każdego etapu obsługi klienta.

DIVANTE I CURSOR

Skuteczność działań spółek Divante i Cursor potwierdzają lata doświadczenia, które zdobywali podczas pracy z firmami krajowymi oraz zagranicznymi. Z rozwiązań e-commerce firmy Divante korzystają klienci ze Stanów Zjednoczonych oraz państw Europy Zachodniej, a polskie firmy dzięki nim mogą realizować akcje marketingowe na ogromną skalę.
Cursor to przede wszystkim działania logistyczne, które są systematycznie usprawniane od roku 2001. Obecnie firma może pochwalić się posiadaniem jednego z największych punktów logistycznych na terenie całego kraju.