IKEA testuje usługę click collect

IKEA stale śledzi trendy i potrzeby swoich klientów. I tak w pewnym sensie posiada odmienną formę sprzedaży internetowej niż wiele innych sklepów, ale w tym przypadku wprowadzone zmiany udogodnią wielu osobom odbiór towarów.

Chodzi o to by osoby, które kupiły towar w e-sklepie IKEA, mogły go odebrać o każdej porze dnia lub nocy przez 7 dni w tygodniu. Opcja odbioru 24/7 to niewątpliwie duży ukłon w stronę klienta, który z pewnych względów nie ma ochoty stać w kolejkach za dnia, gdzie takie często się zdarzają.

TESTOWANIE CLICK AND COLLECT

Do pewnego czasu IKEA we Francji wprowadziła możliwość zakupu wybranych produktów w e-sklepie, gdzie te były dla klientów rezerwowane. Zmiany, które mają pójść dalej to zakupy przez 24 godziny i 7 dni w tygodniu. Klienci będą mogli odbierać swoje towary ze skrytek przy czym będą pewne ograniczenia co do wielkość zamawianych produktów.

Czytaj również: POCZTA POLSKA ROZWIJA SIEĆ URZĄDZEŃ SAMOOBSŁUGOWYCH CLICK AND COLLECT

CLICK AND COLLECT to i tak spory krok na przód, a sama IKEA pokazuje jak ważny jest dla niej wielokanałowy proces sprzedaży.