Kodyrabatowe.pl: Z jakich promocji korzysta polski e-klient?

Polacy kochają e-wyprzedaże

Z badań przeprowadzonych jakiś czas temu przez kodyrabatowe.pl jasno wynika, że Polacy bardzo chętnie korzystają z wszelkich promocji i rabatów, które oferowane są im zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i w Internecie.

A z jakich kuponów korzystamy najchętniej? Nie jest wielkim zaskoczeniem, że na samym szczycie znajduje się McDonald oraz KFC – nasze społeczeństwo bardzo chętnie żywi się w miejscach typu fast-food i lubimy jednocześnie zapłacić za tę usługę mniej. Jeżeli chodzi o odzież to częstym wyborem jest Cropp oraz Zalando, więc jeżeli tylko uda nam się znaleźć kupon, który dotyczy interesującej nas części ubioru – od razu decydujemy się na wykorzystanie go.

Fast-foody wśród młodzieży

Ogromne zainteresowanie promocjami na posiłki z McDonalda czy KFC zauważono przede wszystkim wśród młodszych ankietowanych – ich wiek wynosił pomiędzy 18, a 24 lata. Z tego samego względu na wysokim miejscu uplasował się cały portal Pyszne.pl oraz North Fish. Miejsca te są doskonale znane każdemu, kto lubi spędzać swój wolny czas w restauracji i ma słabość do nie do końca zdrowych posiłków.

Zobacz: 7 BŁĘDÓW GŁÓWNYCH W OBSŁUDZE KLIENTA E-COMMERCE

Ciekawym zjawiskiem jest to, że choć portal Pyszne.pl stanowi absolutny fenomen wśród młodych użytkowników – dla starszych odbiorców mógłby zwyczajnie nie istnieć. Możliwość kupowania posiłków przez Internet wydaje im się zupełnie zbędna i najpewniej nie namówiłaby ich do tego żadna ulotka ani kupon promocyjny – bez względu na to czy oferowałby on 20, 30 czy 50% zniżki. Według prezesa firmy kodyrabatowe.pl związek z tym ma przede wszystkim podejście Polaków do jedzenia na mieście – nie jest to w naszym kraju aż tak powszechne zjawisko i duża część społeczeństwa preferuje samodzielne gotowanie w domu. Widać to tym bardziej wśród starszego pokolenia.

KOBIETY WYBIERAJĄ EMPIK

Wybór kuponów rabatowych znacząco różni się wśród przedstawicieli płci męskiej i żeńskiej. Panowie w pierwszej kolejności decydują się na skorzystanie z promocji dotyczących artykułów RTV oraz AGD. Są oni o wiele bardziej skłonni zainwestować swoje pieniądze we wszelkiego rodzaju gry, gadżety i sprzęty użytku domowego.

Jeżeli chodzi o kobiety to zdecydowanie częściej wybierają one rabaty w znanych markach odzieżowych typu H&M czy House. Ciekawym zjawiskiem jest jednak to, że to także kobiety mają nadzieje na większą ilość kuponów rabatowych obejmujących Polski Bus oraz Empik. Ten ostatni jest jednocześnie najczęściej wybieranym miejscem do realizacji kuponów na zakupy książkowe w całej Polsce.

A OSOBY STARSZE?

Wśród starszych ankietowanych można zaobserwować największe zainteresowanie kodami rabatowymi do BonPrix.pl. Choć nie do końca przekonuje ich korzystanie z możliwości tańszego zjedzenia – sprawa wygląda zupełnie inaczej w kwestii ubrań. Stosunkowo szybko przekonali się oni, że mogą w ten sposób zaoszczędzić sporo pieniędzy – a sprawdzanie cen w przeznaczonych do tego porównywarkach stało się ciekawą formą rozrywki.

Zobacz: E-COMMERCE SZYKUJE SIĘ NA ŚWIĘTA I DZIEŃ DARMOWEJ DOSTAWY

Każda z grup wiekowych chętnie korzysta ze zniżek na Zalando.pl oraz Cropp.pl. Co ciekawe, wspomniane wcześniej BonPrix.pl to strona bardzo rzadko wybierana przez osoby poniżej 30 roku życia.

SPRZĘTY ELEKTRONICZNE NIE DLA MŁODYCH

W przypadku osób młodszych największą barierą, która blokuje ich przed robieniem zakupów w sklepach ze sprzętem elektronicznym jest zwyczajnie ich cena. Nawet korzystne rabaty i promocje nie sprawią, że zacznie ich na to stać – a duża ilość z nich nie odczuwa też silnej potrzeby zakupu drogich urządzeń.

Platforma kodyrabatowe.pl dostarcza społeczeństwu wszelkich informacji na temat aktywnych obecnie promocji i ciekawych rabatów, które warto wykorzystać, aby wydać mniej pieniędzy. Posiadają oni ogromną bazę sklepów oraz restauracji, a udostępniane kody rabatowe przyciągnęły już do nich ponad 5 mln Polaków.

Witryna ta należy do polskiej firmy, która działa na skalę międzynarodową. Powstała ona w roku 2013 i od tego czasu rozwinęła kilkanaście serwisów, które prowadzą swoją działalność w wielu państwach świata.