Badania – idą trendy mobilne
Zakupy przy pomocy urządzeń mobilnych stale rosną i są w głównej mierze dokonywane przez młodych Polaków. Idąc tym tokiem rozumowania można śmiało stwierdzić, że przyszłość jest nieuchronna – większość zakupów będzie dokonywana przy pomocy urządzeń takich jak telefony czy tablety.
Zobacz: LOJALNOŚĆ CZY SPRZEDAŻ? ZDECYDUJ ZANIM ZAINWESTUJESZ W ROZWIĄZANIA MOBILNE
Firmy korzystają z trendów i starają się docierać bezpośrednio do tych młodych, czyli przy pomocy sieci społecznościowych, instatorów, czy wiadomości SMS. To w końcu telefon mamy stale przy sobie i częściej dotrzemy do nich bezpośrednio. Nikt nie może czekać na to by klient usiadł przy monitorze i dokonał zakupów, kto pierwszy ten lepszy bowiem nie od dziś wiadomo, że wielu z nas kupuje coś pod wpływem emocji.
Sprawdź: OBROTY POLSKIEGO M-COMMERCE WZROSŁY W 2015 ROKU PONAD 2-KROTNIE
Pośród użytkowników telefonów przejawia się głównie młodzież w wieku 15-24 i wynosi on 78% pośród wszystkich młodych potencjalnych klientów. Patrząc na statystykę i raporty można się spodziewać, że to te osoby przyczynią się do znaczących wzrostów w sprzedaży mobilnej, w momencie gdy grupa odbiorców reklam, osiągnie wiek produkcyjny i zacznie prowadzić własne gospodarstwo domowe.