Rafał Brzoska, prezes Integer.pl SA, grupy kapitałowej będącej m.in. właścicielem marki InPost, stał się inwestorem spółki Social WiFi, twórcy usługi WiFi
Według Brzoski jest prywatna, niezwiązana z grupą Integer.pl, inwestycja w działalność skupiającą się nie na jednej, ale wielu branżach i mającą ogromną szansę rozwoju na arenie międzynarodowej. Brzoska z kolei przez prezesa Social WiFi uważany jest za idealnego kandydata na wspólnika, który spółce przyniesie jedynie korzyści dzięki swojemu doświadczeniu i światłemu umysłowi.
Fundament relacji z klientem
Social WiFi to narzędzie, które ułatwia właścicielom różnego rodzaju lokali i restauracji kontakt z klientem. W pierwszej kolejności ustala jego tożsamość, a następnie prezentuje wachlarz interakcji, jakie mogą łączyć go ze sklepem czy restauracją. Jest to między innymi wyświetlanie obowiązujących w tym czasie promocji, z których może skorzystać czy też wystawienie oceny lokalowi.
Social WiFi działa obecnie w czterech państwach: Polsce, Niemczech, Stanach Zjednoczonych i Arabii Saudyjskiej, co przekłada się na ponad 300 tys. użytkowników. Targetem narzędzia są przede wszystkim często odwiedzane miejsca, czyli hotele, restauracje, kawiarnie, centra handlowe, sklepy detaliczne oraz uczelnie i inne najczęściej odwiedzane punkty miast, w tym takie, które są miejscem organizacji wydarzeń sezonowych, eventów czy konferencji.
Z Social WiFi korzysta już m.in. Sphinx, czyli największa w Polsce sieć restauracji typu casual dining.
WiFi jako must-have wielu lokali
Obecnie trwają prace nad rozwojem narzędzia, by mogło zyskać wymiar międzynarodowy. Poszerzenie dystrybucji darmowego Wi-Fi ma za zadanie wpływać na opinie klientów dotyczące lokali na całym świecie.
Bezprzewodowy internet jest coraz częściej traktowany jako konieczność i jedna z podstawowych wygód oferowanych przez hotele czy kawiarnie.