Poczta Polska stara się rozwijać swoją sieć odbioru paczek i przesyłek. W 2016 roku zapowiadała wzrost punktów odbioru do 10 tys. Chodzi tutaj zarówno o urządzenia samoobsługowe jak i punkty partnerskie wszelkiego typu.
Oprócz rozmów jakie są prowadzone z zaprzyjaźnionymi partnerami, stawia jednak głównie na swoje urządzenia do odbioru przesyłek w formie samoobsługowej jak ma to miejsce w przypadku paczkomatów firmy Inpost.
Poczta Polska jednak nadal ma do nadrobienia o wiele więcej niż konkurencja. Najczęściej wybieraną firmą z urządzeniami samoobsługowymi, która posiada największy udział w rynku e-commerce jest nadal Inpost i paczkomaty zlokalizowane w całej Polsce.
Zobacz również: INPOST – PACZKOMATY BIJĄ REKORDY POLSKICH E-SKLEPÓW
Poczta Polska również zapowiada rozwój usług transgenicznych z uwagi na stale rosnące zainteresowanie sprzedażą pomiędzy Państwami UE.
Jednak i tutaj konkurencja nie śpi i także zapowiada wzrost inwestycji w tym sektorze.
Przeczytaj więcej: INPOST CZAS POSTAWIĆ NA HANDEL TRANSGRANICZNY