Szpiegomat.pl – inteligentny szpieg na usługach sklepów internetowych.
Niedawno na rynku pojawiło się nowe urządzenie o nazwie Szpiegomat.pl, wprowadzone przez firmę Arsdata, którego głównym zadaniem jest zwiększenie konkurencyjności sklepów internetowych.
Szpiegomat.pl przede wszystkim analizuje asortyment konkurencji, a następnie porównuje ceny produktów z tymi, którymi dysponuje klient. Program samoczynnie śledzi wiele miejsc jednocześnie, bezustannie przeglądając oferty, dzięki czemu pozwala sprzedawcy na bardzo szybką reakcję w przypadku pojawienia się konkurencyjnych cen.
Informacje na temat konkurencyjnych cen
Ilość raportów, do których ma dostęp klient, jest spersonalizowana i zależy jedynie od jego wymagań. Takie sprawozdania mogą więc pojawiać się w panelu zarządzania nawet kilka razy dziennie, o czym klient powiadamiany jest poprzez e-mail.
Zobacz również: DEUTSCHE TELEKOM INWESTUJE W POLSKI STARTUP
Szpiegomat jest w stanie przedstawiać raporty dotyczące wielu różnych produktów jednocześnie, a przy tym pomaga zdecydować, co powinien zrobić klient w obliczu sytuacji zagrażającej popularności jego produktów.
Niezastąpiony doradca
Według Brand Managera Szpiegomatu.pl, Grzegorza Brajewskiego, to jest właśnie coś, co odróżnia Szpiegomat od innych tego typu narzędzi, na przykład Dealavo firmy Codilime – umiejętność doradzania klientowi w sprawie polityki cenowej i pomoc w eliminowaniu popełnianych w niej błędów w trybie ekspresowym.
Urządzenie nastawione jest na wspieranie firm i ulepszanie stosowanej przez nich polityki cenowej, w związku z czym Szpiegomat.pl jest w stanie doradzić, kiedy najbardziej opłacalne jest podniesienie marży, a kiedy jej zmniejszenie oraz podpowiedzieć z jakimi firmami warto konkurować, by zyskać jak najwięcej.