Weltbild uruchomi nową wersję e-sklepu

Home Weltbild uruchomi nową wersję e-sklepu

Weltbild uruchomi nową wersję e-sklepu

Nowa oferta sklepu Weltbild

Sklep internetowy Weltbild, który posiada w swojej ofercie szeroką gamę książek, doskonale zdaje sobie sprawę z tego, że konieczne jest dbanie o ciągły rozwój strony. Dlatego też – oprócz zmiany adresu witryny na ravelo.pl – oferuje on także o wiele ciekawszy wygląd, który zostanie dostosowany do współczesnego użytkownika oraz skuteczniejsze działanie strony na wyświetlaczach dotykowych.

Zmiany w firmie Weltbild zaczęły się już w roku 2014, gdy zmieniono właściciela marki. Obecnie należy ona już do grupy PWN, a inwestorem jest firma Azymut. Wtedy właśnie postanowiono wykorzystać tę okazję do rebrandingu oraz stworzenia zupełnie nowego wyglądu, który będzie reprezentował obecne wartości wyznawane przez nową firmę.

Zobacz: JAK UNIKNĄĆ PROBLEMU PORZUCONYCH KOSZYKÓW W E-SKLEPIE

Głównym założeniem dla nowopowstałej strony jest przede wszystkim spełnienie oczekiwań kupujących i wyjście im naprzeciw. Serwis ravelo.pl ma posiadać zupełnie inną czcionkę, zdjęcia i metody nawigacji. Twórcy chcą jak najbardziej dopasować się do obecnych potrzeb klientów, którzy wiedzą już, czego chcą i mają większe oczekiwania. Zauważono przede wszystkim, że konsumenci nie poświęcają już czasu na czytanie opisów – o wiele bardziej interesują ich widoczne obrazy i zdjęcia, które muszą więc dostarczyć wystarczających informacji do przyciągnięcia ich uwagi na dłużej. W ten sposób firma wpasuje się w obowiązujące trendy i zaoferuje klientowi o wiele bardziej czytelną ofertę.

Firmie zależy też na tym, aby ich strona reprezentowała wszystko to, co sami wyznają. Dlatego właśnie nie zdecydowali się na skorzystanie z usług zewnętrznych i większość materiałów opracowali samodzielnie. Pozwala im to zachować pełną kontrolę nad umieszczaną tam treścią i dużą elastyczność w swoich działaniach.

Zapoznając się z historią sklepu można łatwo zauważyć, że wprowadzone zostały także zmiany w jego logistyce. Zrezygnowano ze współpracy z marką Arvato, a na jej miejscu pojawiła się własna sieć dystrybucyjna marki Azymut, która przejęła sklep. Szybko zaobserwowano pozytywne rezultaty takiej zmiany, a klienci wykazywali zadowolenie z realizacji ich zamówień. Obecnie przesyłki pojawiają się u klienta lub w wybranym paczkomacie w przeciągu 24 godzin, a w wypadku opóźnienia otrzymują oni przewidzianą rekompensatę finansową w wysokości 50 zł. Ważne jest to, że takie same zasady obowiązują na terenie całego kraju – bez względu na lokalizacje.

Jedną z głównych idei Weltbild jest wykonywanie jak największej ilości działań wewnętrznie. Dotyczy to promocji, mailingu i wielu innych aspektów, które najlepiej wykonywane są przez tych, którzy znają markę od wewnątrz. Obecni twórcy Weltbild są dumni ze swoich tradycji i chcą przekazywać je odbiorcom w dokładnie taki sposób, w jaki sobie to zaplanowali – bez zewnętrznych ingerencji i wpływów. Dzięki temu są oni jednocześnie odpowiedzialni za wszystkie swoje porażki i sukcesy, a to umożliwia im uczenie się na popełnianych błędach i wyciąganie wniosków. Marka uważa, że zna swoich klientów najlepiej.