RedCart.pl wprowadza integrację z serwisem Amazon

amazon redcart.pl

Platforma sklepów internetowych RedCart wprowadza opcję integracji z europejskimi platformami Amazon Marketplace.

Platforma sklepów internetowych RedCart wzbogacona została o praktyczną aplikację, dzięki której właściciel e-biznesu może w prosty i szybki sposób uruchomić integrację swojego sklepu internetowego z Amazonem i wystawiać na Amazon produkty, które posiada w swojej ofercie.

Łatwe zarządzanie zamówieniami

Integracja umożliwia szybkie załadowanie nazwy produktu, jego opisu, zdjęć, ustawienie ceny.  Dzięki integracji możliwa jest także systematyczna, obustronna synchronizacja stanów magazynowych, pozwalająca na bieżącą aktualizację informacji o dostępności produktów.

Za pomocą jednego przycisku w panelu administracyjnym  sklep decyduje, na której z pięciu europejskich platform sprzedaży wystawi produkty (w grę wchodzą amazon.de, amazon.co.uk, amazon.fr, amazon.it oraz amazon.es).

Integracja RedCart.pl ułatwia także zarządzanie zamówieniami, które pojawiają spływając z Amazon Marketplace. System pozwala na odbieranie zamówień do sklepu w czasie rzeczywistym, czyli po dokonaniu zakupu przez klienta. Umożliwione zostało także ustawienie cen produktów w walucie euro z uwzględnieniem marży Amazon oraz pozostałych warunków obowiązujących na danej z europejskich platform, związanych przede wszystkim z podatkami oraz zarządzanie opisami w języku obcym odpowiednim dla danego konta.

Zasady Amazon Marketplace

Istnieją dwie możliwości wystawiania produktów na Amazon Marketplace: jeśli dany produkt znajduje się już w katalogu Amazon i posiada oryginalny, nadawany każdemu z produktów kod identyfikacyjny (ASIN) oraz zachowane wraz nim dane na jego temat, wystawienie tego produktu do sprzedaży nie wymaga przeprowadzania skomplikowanej procedury wprowadzania wielu informacji wymaganych przez Amazon (co jest konieczne w przypadku dodawania nowych produktów do katalogu).

Integracja RedCart pozwala w szybki i łatwy sposób wystawiać do sprzedaży produkty znajdujące się już w katalogu Amazon, które można odnaleźć na podstawie kodu EAN.

Opcje logistyczne

W celu skorzystania z integracji, jaką oferuje RedCart wymagane jest posiadanie bądź założenie tzw. konta profesjonalnego, które umożliwia wystawianie nieograniczonej ilości produktów oraz zdobycie dostępu do narzędzi ułatwiających zarządzanie ofertą sprzedażową i stanem magazynowym.

Profesjonalne konto (w odróżnieniu od podstawowego – basic: możliwość wystawienia do 40 produktów miesięcznie), nie ogranicza liczby wystawianych produktów i stwarza więcej możliwości skutecznej promocji asortymentu, łączy się natomiast z koniecznością opłacania stałego, miesięcznego abonamentu.

Zaczynając współpracę z Amazonem możemy zdecydować się na bezpośrednią wysyłkę do klienta lub korzystanie zaplecza logistycznego, jakim są magazyny Amazona.

Reklama

SCF 2017 Spring