Biedronka: Klienci coraz chętniej sięgają po elektroniczne gazetki

biedronka automaty omnichannel

Według opublikowanego na Evigo.pl badania gazetki sieci Biedronka cieszą się największą popularnością wśród elektronicznych wersji gazetek sklepowych.

Sieć jednak podkreśla, że tradycyjne, papierowe gazetki wciąż pozostają ważnym kanałem komunikacji marketingowej firmy. Jednocześnie interaktywne wersje sklepowych ulotek zyskują coraz większą popularność wśród klientów firmy.

– Obserwujemy, że coraz więcej klientów korzysta z nich poprzez urządzenia stacjonarne oraz mobilne. Cieszą się one dużą popularnością wśród klientów odwiedzających stronę internetową sieci Biedronka lub korzystających z aplikacji mobilnej „Twoja Biedronka“ – mówi portalowi Evigo.pl biuro prasowe sieci Jeronimo Martins. – Dzięki różnorodnym sposobom prezentacji asortymentu, nasi klienci mogą zapoznać się z dostępną aktualnie ofertą Biedronki, w najbardziej dogodnej dla siebie formie, tradycyjnie lub mobilnie.

Lider popularności

Największą popularnością wśród elektronicznych gazetek w Polsce cieszy się publikacja sieci Biedronka, wyświetlona ponad 507 tys. razy w ciągu ostatniego półrocza. W tym czasie sieć dyskontów wydała 95 gazetek elektronicznych. Według danych sklepu Google Play aplikacja mobilna sieci została pobrana między 100 a 500 tysięcy razy. Narzędzie przygotowała agencja interaktywna Hypermedia Isobar.

Obecnie wiele sieci publikuje swoje gazetki przy użyciu dedykowanych narzędzi, takich jak ISSUU oraz Flippingbook. Rozwiązania te dostarczają informacji na temat użytkowników przeglądających gazetkę. Są to dane dotyczące wykorzystywanego urządzenia, czasu oglądania poszczególnych stron oraz promocji, które szczególnie przyciągnęły wzrok klienta.

Tajemnica biznesowa

Pozyskiwane są także dane dotyczące lokalizacji czytającego, co może mieć szczególne znaczenie dla sieci sklepów stacjonarnych.

W rozmowie z portalem Evigo.pl przedstawiciele sieci Biedronka podkreślali, że wciąż trwają prace nad udoskonalaniem zarówno papierowej jak i elektronicznej wersji sklepowej gazetki – tale monitorujemy trendy rynkowe i doskonalimy sposoby prezentacji oferty sieci Biedronka – mówili przedstawiciele sieci. Jednak ze względów biznesowych odmówili podania szczegółowych informacji odnośnie nadchodzących zmian.

Reklama

SCF 2017 Spring