Marki LPP wysoko w rankingu Socialbakers

Polska branża e-commerce ma w sumie ponad 6,5 miliona fanów na Facebooku, według grudniowego raportu firmy Socialbakers. Niezachwianą pozycję lidera pod względem liczby fanów zajmuje platforma Allegro.

W ujęciu ogólnym, Allegro jest czwartą najbardziej popularną marką, zaraz po Play, Orange Polska i Plusie. Platforma ma obecnie ponad 1,2 miliona fanów. Nieoficjalny fanpage sieci dyskontów Biedronka znalazł się w gronie najbardziej angażujących marek w polskich social media, z kolei Lidl zajął piąte miejsce pod względem dbałości o fanów. Co prawda czas odpowiedzi to 497 minut, ale sieć zdołała odpowiedzieć na 92% zapytań klientów.

Wśród marek działających w polskiej branży e-commerce, pod względem liczby fanów sklep Reserved ustępuje jedynie Allegro. Marka należąca do LPP ma ponad milion fanów. Tuż za nią plasuje się Cropp z ponad 990 tysiącami fanów oraz H&M z ponad 940 tysiącami fanów. Trzynaste miejsce w rankingu całościowym zajmuje House – ponad 925 tysięcy fanów.

Kolejne miejsca w rankingu Socialbakers zajmują marki niezwiązane z e-commerce, dopiero na 31. Miejscu pojawia się sklep Ikea.pl, który polubiło ponad 523 tysiące osób. Na 37. Miejscu uplasowała się należąca do grupy Inditex Zara, która w Polsce ma nieco ponad 456 tysięcy fanów, globalnie zaś – ponad 20 milionów. Na 41. Miejscu pod względem liczby fanów plasują się zlotewyprzedaze.pl, które według rankingu Sotrender są marką przodującą pod względem umiejętności zaangażowania fanów. Na 56 pozycji znalazła się witryna Empik.com z 377 tysiącami fanów, a dwie pozycje niżej – sklep Mohito, który niedawno uruchomił sprzedaż online.

socialbakers

Reklama

SCF 2017 Spring