Frisco.pl: sukces mobilnej sprzedaży ulicznej

frisco.pl sprzedaż online

Sklep Frisco.pl przeprowadził kampanię umożliwiającą zakupy z ulicznych makiet za pomocą smartfona. W tym roku sprzedawca odnotował dwukrotnie więcej wejść do sklepu, w porównaniu z analogicznym okresem roku 2013.

Internetowe zakupy z użyciem makiet przedstawiających samochody Frisco można było robić między czerwcem a lipcem 2014 roku. W tym celu wystarczyło zeskanować odpowiedni kod kreskowy lub zrobić zdjęcie wybranego artykułu za pomocą funkcji Smart Scan w aplikacji mobilnej Frisco.pl. Podczas trwania kampanii stronę internetową sklepu odwiedziło o niemal 60% więcej klientów licząc rok do roku.

„Chcieliśmy pokazać wszystkim mieszkańcom stolicy, jak łatwo i szybko mogą zrobić zakupy spożywcze za pomocą smartfona. Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów akcji. Liczba zamówień za pośrednictwem aplikacji zwiększyła się o 53%, a unikalnych użytkowników o 45%” – mówi Nicolas Jedraszak, prezes internetowego sklepu Frisco.pl.

Nowy kanał sprzedaży

W okresie trwania akcji największym zainteresowaniem w e-supermarkecie cieszyły się takie produkty jak woda niegazowana, banany oraz warzywa sezonowe. Klienci chętnie kupowali również środki chemii gospodarczej oraz artykuły higieniczne.

frisco.pl van

Tego lata w Warszawie stało ponad sto wirtualnych Frisco Vanów

E-commerce w metrze

Akcja z mobilnymi Frisco Vanami była kolejną kampanią Frisco.pl wykorzystującą rozwiązania mobilne. W listopadzie 2013 roku uruchomiony został pierwszy w Polsce wirtualny supermarket w metrze. Ściany peronów stacji Centrum zostały wówczas wyklejone grafikami przedstawiającymi witryny sklepowe, z których klienci przy pomocy smartfona mogli zamawiać produkty do domu.

frisco sprzedaż w metrze

Sprzedażowe billboardy Frisco w warszawskim metrze

Z półek wirtualnego sklepu można było kupić artykuły spożywcze, począwszy od świeżego pieczywa, warzyw i owoców, przez nabiał i mięso po słodycze czy napoje. W metrze dostępne były też artykuły higieniczne i chemia gospodarcza. Podobną akcję Frisco przeprowadziło w kwietniu 2014 roku. Towarzyszyły jej reklamy w różnych punktach Warszawy, a także konkurs, w którym główną nagrodą były roczne zakupy za darmo.

„Podczas trwania kampanii zanotowaliśmy wysokie wzrosty w różnych kategoriach produktowych. A co najważniejsze udało się nam dotrzeć do wielu osób, które dotychczas nie miały styczności z naszym sklepem” – mówi prezes Frisco.pl

Reklama

SCF 2017 Spring