Tilly’s TV: nowy sposób na zwiększenie konwersji w e-sklepie

sprzedaż internetowa klipy video

Jednym z najbardziej skutecznych sposobów na promowanie konkretnych produktów są rich media. Sprzedawcą, który wzorowo wykorzystuje ten sposób reklamy jest Tilly’s.

Kluczowym elementem tego sklepu internetowego jest Tilly’s TV, specjalna podstrona będąca zbiorem filmów, w których pojawiają się produkty z oferty sklepu.

Podstrona Tilly’s TV powstała z myślą o promowaniu oferty i zwiększeniu konwersji w e-sklepie. Pod każdym z wyświetlanych tam filmów prezentowane są produkty, które pojawiają się na ekranie. Klikając w zdjęcia przechodzimy natychmiast do strony produktowej, gdzie możemy dokonać zakupu. Jak podaje Tilly’s, spośród użytkowników, którzy oglądają filmy ażjedna trzecia klika na zdjęcia produktów.

Wideo promujące produkty w sklepie Tilly's

Wideo promujące produkty w sklepie Tilly’s

Rich media zwiększą konwersję

Do serwisu Tilly’s TV można wejść bezpośrednio z e-sklepu, klikając w odpowiednią zakładkę. Kanał filmowy podzielony jest na cztery sekcje: akcja, styl, muzyka oraz eventy. Serwis uruchomiony został we wrześniu 2014 roku.

Filmy w Tilly’s TV są zamieszczane bezpośrednio na serwerze lub zostają podlinkowane do serwisu YouTube. Twórcą treści jest jednak nie tylko e-sklep, ale i inne firmy. Ponieważ Tilly’s jest sprzedawcą multibrandowym, w którego ofercie znajdują się produkty kilkuset marek, w sieci obecnych było wiele filmów promocyjnych poświęconych poszczególnym produktom z oferty e-sklepu. Tilly’s postanowił zebrać je w jednym miejscu i tak powstała podstrona Tilly’s TV. Marki, które sprzedają na Tilly’s mają możliwość zamieszczania tam nieograniczonej liczby filmów.

Telewizja internetowa w e-sklepie

Jak twierdzi Craig De Merit, COO Tilly’s, taka forma promocji produktów jest bardzo skuteczna – na linki klika co trzeci oglądający.

Marka skorzystała też z możliwości oferowanych przez platformę marketingową TVPage. Firma ta, mająca siedzibę w San Diego, pomaga tworzyć rich media, które zwiększają konwersję w e-sklepach. Dzięki tej platformie, sklepy internetowe mogą stworzyć na swojej stronie kanał telewizyjny, w którym zaprezentują swoje filmy wraz z odnośnikami do produktów. Firma oferuje hosting Video Store’u. Jest on tworzony jako rozszerzenie na platformie SaaS oferowanej przez TVPage.

Oferta TVPage

Ceny w TVPage różnią się w zależności od pakietu i liczby zamieszczanych filmów, a także dodatkowych usług, które zamawia sprzedawca. Standardowy pakiet kosztuje 499 dolarów miesięcznie. W tej cenie można opublikować 100 filmów, a także przeprowadzić kampanię w social media. Pakiet profesjonalny kosztuje 999 dolarów. Wtedy w cenie dostaje się 200 filmów, możliwość podpięcia stron produktowych, a także korzystania z silnika rekomendacji TVPage, dzięki któremu można zoptymalizować product placement.

Reklama

SCF 2017 Spring